Hoe ik je kan helpen

Ik ben van mening dat er geen standaard oplossing is voor het organiseren en opruimen van je huis of je hoofd. Jijzelf, je gezin, je huis, en de ruimtes in je huis zijn uniek. Als wij samenwerken zullen we op zoek gaan naar oplossingen die het beste bij jou passen. Wil je met mij samenwerken? Kies een van onderstaande opties of neem contact via e-mail of via de telefoon .

Opruimen van je huis of werkplek

Heb je meer spullen dan je nodig hebt? Ik begeleid je bij het opruimen en ordenen van spullen. Van je kledingkast tot de administratie en van de schuur tot de zolder, ik help je met opruimen.

Kun je niet geconcentreerd werken doordat je werkplek een rommel is? Ik help je je werkplek ordenen en opruimen zodat je weer productief kunt zijn en je je kunt concentreren waar jij goed in bent. Dit geldt natuurlijk ook voor je Inbox.

Ben je vaak belangrijke papieren kwijt of vergeet je rekeningen te betalen? Ik bied begeleiding bij het opzetten en bijhouden van je administratie (zowel digitaal als fysiek). Zo wordt het afhandelen van post eenvoudig en ben je nooit meer belangrijke papieren kwijt.

Ga je verhuizen? Ik ondersteun je bij het hele verhuistraject of een deel ervan. Ik bied hulp bij het uitzoeken en/of inpakken van spullen. Ik ondersteun zonodig bij administratieve zaken of ik help je het hele proces plannen en in goede banen leiden.

Is er een dierbare overleden en moet je een hoop regelen? Vlak na een overlijden komt er heel veel op je af. Naast je verdriet moeten er veel praktische zaken geregeld worden. Als je niet weet waar je moet beginnen help ik je graag met het opruimen van de inboedel of het afhandelen van administratieve zaken. Ik help je, zodat je er niet alleen voor staat.

Virtual Organizing

Bij Virtual Organizing (VO) help ik jou op afstand met het op orde brengen van je huis of werkplek. Ik begeleid je via de computer, laptop, tablet  of smartphone (via een een internetverbinding (met camera)). We kunnen dan samenwerken ook al woon jij aan de andere kant van Nederland (of zelfs in het buitenland) en ook het afspreken buiten kantoortijden is met VO een optie.

VO kan worden ingezet als een losstaand traject, maar kan ook worden gecombineerd worden met een afspraak bij jou thuis of op je werkplek. Dit bepalen we in overleg en op basis van de behoeften die jij hebt. Klik hier voor meer informatie.

Tarief

Wil je direct actie ondernemen en samen aan de slag gaan? Wil je direct resultaat? Dan is een van onderstaande voordeelpakketten een geschikte oplossing voor jou:

Opruimpakket Basis
97
  • Startgesprek per telefoon of Skype/Zoom van 30 min.
  • Opruimsessie van 1 1/2 uur bij jou thuis.
  • Actieplan om zelf verder mee aan de slag te gaan.
  • Inclusief wegbrengen van eventuele overbodige spullen naar kringloopwinkel
  • Exclusief eventuele opruimmaterialen
  • Exclusief btw, reiskosten boven de 15 km en eventuele parkeerkosten.
Dit wil ik!

Dit pakket legt de basis voor een opgeruimd huis of opgeruimde werkplek en biedt basistechnieken waar je zelf verder mee aan de slag kunt.

Opruimpakket Plus
497
  • Startgesprek per telefoon of Skype/Zoom van 30 minuten.
  • 2x een opruimsessie van een uur bij jou thuis
  • 2x een opruimsessie van 1 1/2 uur bij jou thuis
  • Tussentijdse coaching per telefoon of Skupe/Zoom, waarbij je al je vragen kunt stellen.
  • Actieplan op papier om zelf verder mee aan de slag te gaan.
  • Feedback en tips tussen de sessies door.
  • Opdrachten om tussendoor mee aan de slag te gaan
  • Inclusief wegbrengen van eventuele overbodige spullen naar kringloopwinkel
  • Exclusief eventuele opruimmaterialen
  • Exclusief btw, reiskosten boven de 15 km en eventuele parkeerkosten.
Dit wil ik!

Dit pakket zorgt ervoor dat een ruimte of werkplek opgeruimd wordt en biedt technieken waar je zelf verder mee aan de slag kunt om het opgeruimd te houden. Tussentijds krijg je feedback en extra tips om je verder te helpen. Dit pakket is met name geschikt voor wat grotere ruimtes die niet in een keer aangepakt kunnen worden.

Heb je een heel groot project of een beperkt budget? Dan kan ik voor jou een pakket op maat voor je samenstellen. Helemaal aangepast een jouw behoeften en portemonnee. Neem dan contact met me op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Het is ook mogelijk losse sessies te boeken. Een sessie duurt 2 uur. Aan het eind van een sessie bepaal jij of je een volgende afspraak wilt inplannen en zo ja, wanneer (mist beschikbaar). Het aantal afspraken heb je dan helemaal zelf in de hand.  Mijn standaard uurtarief voor professional organising bedraagt:

  • € 75 (inclusief btw) voor particulieren als ik bij je langskom*
  • € 65 (inclusief btw) voor particulieren voor Virtual Organizing
  • € 85 (exclusief btw) voor bedrijven*
  • € 75 (exclusief btw) voor bedrijven voor Virtual Organizing*

*) exclusief kleine organising materialen en reiskosten voor afspraken buiten een straal van 20 km. Ik werk in de regio Reeuwijk / Gouda. Reiskosten voor een reis tot 30 minuten enkele reis / 20 km zitten in de prijs in begrepen. Voor afstanden langer dan 20 km bereken ik een tarief van € 0,19 per kilometer op basis van Google Maps.

Deze tarieven zijn geldig tot 1 januari 2020.

Wil je slechts een kort advies? Ik bied ook kort advies aan via de telefoon of Skype voor € 25,- (ex. btw.) per half uur.

Vergoedingen

Werkgever
Een gezonde en georganiseerde werknemer levert een waardevolle bijdrage. Veel werkgevers investeren dan ook in de ontwikkeling van hun werknemers. Een coachingstraject kan worden betaald uit het opleidingsbudget of onderdeel vormen van een re-integratietraject (Wet Verbetering Poortwachter). Bespreek de mogelijkheden met je werkgever.

PersoonsGebondenBudget (PGB)
Houders van een PersoonsGebondenBudget (PGB) met indicatie ‘individuele begeleiding’ kunnen de diensten van een professional organiser hieruit laten betalen en zijn geen btw verschuldigd. Actuele informatie over het PGB kun je vinden op de website van Regelhulp.

Ondernemer
Als onze werkafspraak gericht is op het ondernemerschap, is deze voor zelfstandig ondernemers aftrekbaar als zakelijke kosten. In dat geval is de btw (21%) terug te vorderen. Kijk voor meer informatie op de website van de Belastingdienst.

Als lid van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO), maak ik gebruik van de Algemene Voorwaarden van de NBPO. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de diensten die ik lever. Daarnaast werk ik volgens de  NBPO Gedragscode.