Ik ben van mening dat er geen standaard oplossing is voor het organiseren en opruimen van je huis of je hoofd. Jijzelf, je gezin, je huis, en de ruimtes in je huis zijn uniek. Als wij samenwerken zullen we op zoek gaan naar oplossingen die het beste bij jou passen. Wil je met mij samenwerken? Kies een van onderstaande opties of neem contact met me op via e-mail of via de telefoon . 

Hieronder zie je mijn tarieven en alle mogelijkheden.

Opruimpakket Basis
97,-
  • startgesprek per telefoon of Skype
  • opruimsessie van 1 1/2 uur bij jou thuis
  • actieplan om zelf verder aan de slag te gaan
  • exclusief btw, reiskosten (boven de 15 kilometer) en parkeerkosten.
  • Extra: % korting als je na het basispakket besluit het standaardpakket aan te schaffen
Neem contact op
Opruimpakket Plus
497
  • startgesprek per telefoon of Skype
  • 3 opruimsessies (van 3 uur) bij jou thuis
  • actieplan op papier om zelf mee verder te gaan.
  • opdrachten om tussendoor zelf mee aan de slag te gaan
  • exclusief btw, reiskosten (boven de 15 kilometer) en parkeerkosten.
Neem contact op

Heb je een heel groot project of een beperkt budget? Dan kan ik voor jou een pakket op maat voor je samenstellen. Helemaal aangepast een jouw behoeften en portemonnee. Neem dan contact met me op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Wil je slechts een kort advies? Ik bied ook kort advies aan via de telefoon of Skype voor € 25,- (ex. btw.) per half uur.

Werkwijze

Mijn opruimsessies bestaan uit een startgesprek (telefonisch of via Skype) waarin we je vragen en behoeften bespreken. Op basis van dit gesprek volgt een opruimtraject bij jou thuis, waarbij we focussen op een project of projecten naar keuze. De focus kan liggen op het opruimen van (een deel van) je huis, je adminstratie, hulp bij het organiseren en plannen van je huishouden of timemanagement voor moeders. Aan jou de keus! Mijn tips en ervaringen deel ik met je en geef ik je mee, zodat je ze daarna nog eens rustig kunt nalezen. Bij sessies van meerdere dagen krijg je tussen de sessies door ook een opdracht om zelf mee aan de slag te gaan.

Voorwaarden

Ik werk in de regio Reeuwijk / Gouda. Reiskosten voor een reis tot 30 minuten enkele reis / 15 km zitten in de prijs in begrepen. Voor afstanden langer dan 15 km bereken ik een tarief van € 0,19 per kilometer.

Als aspirant-lid van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO), maak ik gebruik van de Algemene Voorwaarden van de NBPO. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de diensten die ik lever. Daarnaast werk ik volgens de  NBPO Gedragscode.